Képküldés

A matricákról készült fotókat kérjük küldjék el a gyurcsanyahibas@gmail.com e-mail címre!

Kisterenye – Kál-Kápolna vasútvonal

2008.08.25. 11:26 - Gyurcsány a felelős

A megszüntetett Kisterenye – Kál-Kápolna vasútvonal. Ezzel a döntéssel több kistelepülés elérhetősége, megközelíthetősége csökkent.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://gyurcsanyahibas.blog.hu/api/trackback/id/tr93631656

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: cheap ray bans 2018.05.28. 22:50:18

N-es amerikai mozdonyok: az Intermountain-modellek - vonatmagazin

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taxi43 2008.08.25. 11:33:47

gyurcsány-kóka botránykormány ezt is megcsinálta.
kiszervezték a mávból az értékes részt amit eladtak a többit meg lezüllesztik hogy ne kelljen vele foglalkozni.

N.Tomi 2008.08.25. 12:06:22

Nyugat-Európában már mindenhol átkerült a hangsúly az autópályaépítésről a vasútfejlesztésre. egyre sűrűbb hálózat, egyre gyorsabb vonatok. mi meg szokás szerint le vagyunk maradva egy brossúrával. nevetséges viadukt két dombocska között, minduntalan beomló tök felesleges alagutak. a vasutat meg felszámoljuk. siralmas.

elgi 2008.08.25. 13:04:47

hmmm, ja értem, szóval ennyi értelme van ennek a honlapnak is, szép, gratula

s6.gladiatus.hu/game/c.php?uid=49046

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.08.25. 16:03:23

Meg kell szüntetni az egész vasutat.
utakat is meg vasutat is fenntartani luxus.
Vagy az egyik, vagy a másik.

pgsm 2008.08.25. 17:11:49

meg kell szüntetni az idióta hozzászólásokat.
ekkora felületet adni az elfojtott rosszindulatnak luxus!

Roland25 2008.08.25. 17:49:16

Kedves Pgsm..ez jó volt, tetszett a reakciód!
Tényleg kb annyi értelme van ennek a blognak, mint egy döglött porcelánkutyának.
A kis vidéki mellékvonalok csak úgy termelik a veszteség millirdokat! 1 utazó-km-ért vmi 12 Ft-ot fizet az utas és 200 Ft-ba kerül, vagy hasonlóan borzasztó nagy az eltérés. Amire nincs szükség azt meg kell szüntetni! Az állam mi vagyunk! (ill. az adófizetők!) Évente 225 Mrd Ft a MÁV kiadási oldala és valami 45 Mrd Ft az utasoktól származó direktbevétel. Basszus a kieső potom összeget is (!) az a 2,3-2,5 Millió ember fizeti meg!
Eléggé köztudott (vagy nem?) hogy az ilyen kistérségekben a volánok sokkal hatékonyabbak vagy ha már nagyon beleéljük magunkat akkor a kistérségi kezdeményezéssel létrehozott társulások vegyenek egy mikobuszt és horják a gyerkőcöket meg a nagyikat az egyik faluból a másikba!
A vasútból csak a fővonalakat kellene megtartani, illetve a Bp elővárosi vonalait.
Kb 140.000 ember hasznélja napi ingázáshoz, és további 2-300.000 havonta egyszer visékre történő utazáshoz.
Ennyi pénzt (225Mrd Ft) ezen az oltáron feláldozni! Őrültség! Az egész társadalom illetve 2,3-2,5 millió adófizető nyögi a terheket a hülyeségért!
NINCS RÁ SZÜKSÉG A JELENLEGI FORMÁJÁBAN!
Jó lenne ha ezt az elvakult blogolók és emberek végre felfognák!
Vagy ha ennyire a pártján állnak fizessék csak ők be az évente az ablakon kidobott pénzt!
Én abban is benne vagyok!
Roland25

fckyou 2008.08.25. 19:20:53

Most miért bántjátok a Vasutat?

Nem tök zsír dolog, hogy ha a nyugatiból elindul egy vonat, akkor fél magyarország vasúti átjárói átváltanak pirosra, és megvárják, még odadöcög a drága?

Jah és ha már MÁV, akkor szeretném kérni, hogy adjuk meg a 250 ezer / fő egyszeri prémiumot a vasútasoknak, de MINT TÁRSTULAJDONOSOK EZENTÚL ÖSSZEDOBJÁK A MÁV DEFICITJÉT ... Jóból is rosszból is fiúk :)

LiberAll 2008.08.25. 20:49:02

A mávat eladni a pecsában, meg a postát is, két ilyen szar állami céget még nem láttam.
Amúgy mikor lesz Orbanahibás blog ?

LiberAll 2008.08.25. 20:50:04

UPdate már van
orbanahibas.blog.hu/
Csak szerintem még válogatnak, hogy mit kéne oda rakni XD

nandorzsolt 2008.08.25. 21:25:05

miért nem lehet megérteni hogy a reformnak nem rombolásból kell állnia?! ahhoz nem kell semmi rátermettség politikai alkalmasság.ezt még a mostani kormány is megcsinálja. az építkezéshez csak az orbánék lennének a garancia.remélem minél előbb leváltják már gyurcsányt és a maszopot!

Lazio 2008.08.25. 22:00:55

LiberAll, te tévedésben vagy. Aki mindent el akar adni az nem liberális, azt úgy hívják, hogy felszámolóbiztos. Ennyiben persze helyben vagyunk, hiszen ma ez történik Magyarországon, végkiárusítás, vagy ha úgy jobban tetszik kapuzárás előtti szabadrablás.
A versenyről szóló liberális blabla csak a paraván, lásd pl a legújabb célpontnál a Villamosműveknél. Miután a MOL esetében már mindenki elismeri, hogy hiba volt nevetséges áron elkótyavetyélni a céget, most a még megmaradt energetikai vagyonnal dettó ugyanezt eljátszák.
A cimborák persze jól járnak, a hozzád hasonló magukat liberálisnak gondoló okoskák pedig vidáman tapsikolnak, mert megint megfelelni látszunk valamelyik hülye tankönyvi tételnek.
Ebben a játékban a legcikibb szerep egyébként épp a hozzád hasonló divat-liberálisoké, akiket a szocik valójában körberöhögnek.

arvisura · turoczi.blog.hu 2008.08.25. 23:08:01

megy itt (és menni fog) a falurombolás - eu parancs (brüsszeli terv) szerint magyar mamelukokkal. Ennek egy kis ízülete a tönkretett vasút. Pest van, meg Buda, megf a földalattiban a milliárdjaink. Az ám a gaz daségos.

LiberAll 2008.08.26. 00:08:44

Lazio, mert szerinted az állami posta olyan jól működik? Te most vagy nem vagy észnél, vagy nem itt élsz, vagy rohadtul nem jársz postára. Amit ma a "királyi postánál" meg mernek csinálni, azt egy nyereségorientált privát cégnél nem mernék elkövetni. a postánk kb, még mindig a Monarchia korabeli állapotokat tükrözi.
Ha ez szerinted jó, akkor nincs miről beszélni, de akkor javasolnám a körzeti orvosod felkeresését, mert valami nem 100 nálad, már megbocsáss...

taxi43 2008.08.26. 08:05:01

liberall!nem a posta intézményével van baj hanem a vezetővel.mindig elcsodálkozom amikor okos kormánypárti képviselők hangoztatják hogy az állam rossz gazda.dehát azok ők!

Siendor 2008.08.26. 10:14:26

Ja, persze, csak a fővonalakat meghagyni... Mellékvonalak nélkül nincs hálózat. Olyan mintha feltörnéd az összes mellékutat. Akkor az autópályára honnan mászik fel az autó?

Egyébként a vasútépítés, felújítás (színvonalasan!) x100 millió / km, az út pedig x1000 millió / km, az autópálya még több...
Szóval melyik is az olcsóbb?

Egy különbség van: az autós/kamionos/volánbusz helyett az állam építi/újítja fel az utakat, míg a vasutat (vagy városban a villamost) a MÁVnak kell felújítani, karbantartani!

Th1$ 2008.08.26. 11:40:56

Sziasztok!

Nem szorosan ehhez a témához kapcsolódoan, de:

gyurcsanyahibas.blog.hu
anti-gyurcsanyahibas.blog.hu
orbanahibas.blog.hu

Nem egymásra kellene mutogatni, hanem megoldásokat keresni! Kár, hogy ezt Ti nem ismeritek fel és csak ilyen oldalakat hoztok létre! Amennyi energiát ezekbe az oldalakba fektettek, azzal az energiával egy olyan konstruktív honlapot is létre lehetne hozni, ami nem csak a másikra mutogat, hanem objektívan néz végig mindent, minden oldalról és megoldásokat keres arra, amire lehet!

Továbbá az egymásra mutogatás helyett inkább összefogás kellene, hogy jelemezzen, legalább Titeket, legalább Minket (ha 20-30 éves korosztályról beszélünk).
Nekünk kellene észnél lenni és akár már most is hatni felfelé!!! Rólunk kellene, hogy példát vegyenek a "nagyok"! Nekünk kellene példát mutatnunk, hogy lássák, hogy mire vagyunk képesek az összefogással! Hogy össze tudunk fogni, bal és jobb oldal és egy magasztosabb közös cél érdekében együtt egy olyan irányba tudjuk terelni az országot, mely újra felemelheti azt! Ezzel kellene példát mutatnunk, nem azzal, hogy ugyanazt csináljuk, mint ott fent!

Be kell látni! Most egy a célunk; és ez nem a bal vagy a jobb oldal célja! Ez a Mi célunk kell, hogy legyen! A Mi célunk kell, hogy legyen Magyarország újjá/ jobbá tétele és nekünk kell nagyon észnél lennünk!

Így kellene tenni, nem csak mutogatni, tenni is valamit! Olyan megoldásokat keresni közösen, ami tényleg segíthet! Mert egyedül nem megy! Akkor csak marad a furkálódás és egyebek...

Jelen pillanatban sem a kormány, sem az ellenzék nem alkalmas a vezetésre! A legkevésbé sem! Egyedül nem megy! Ezt, ha végre belátják/ belátjuk mi is, akkor sikerülhet elérnünk azt, hogy újra felvirágoztassuk az országunkat! Ami nem lesz könnyű, sőt! Nehéz lesz, de mindenkinek a célnak kell majd lebegnie a szeme előtt!)

Thi$

A fegyőr 2008.08.26. 11:42:40

A kurva anyját az összes mocskos gyurcsány seggét nyaló csőlátású parasztnak.... Nem hiszem el hogy nem láttok tisztán... Ukrajnában is megoldották a vasút profitját: Az országon áthaladó kamionokat vonatra rakják már a határon és jó pénzért fuvarozzák = kevesebb dugó + profit

Továbbá csak arra válaszólj hogy szerinted hogy jutnak el a pécskörnyékén lakó "ingázók a városba" akinek kocsira nem futja!?

köszönöm a szót.

A fegyőr 2008.08.26. 11:46:11

Nem kérünk Kóka-Kólát , mert árt az ország és a nép egészségének.

Th1$ 2008.08.26. 12:05:46

Például ezen a mentalitáson is változtatni kellene.

Szerintem megköszönöm mindenki nevében a kultúrált hozzászólásodat! Remélem az életben kicsit javítassz a modorodon másképp nem sok sikert jósolok Neked!

Először nézzük meg kicsibe szerintem, majd vetítsük vissza a MÁV-ra:

Van egy vállalatod/ céged. Legyen logisztikai a hasonlóság kedvéért.
Van 5 útvonala, amin szállít ezt azt, természetesen nem ingyen. Ha azt veszed észre, hogy a 4-es útvonalon nem szállít senki, vagy csak nagyon keveset, neked azonban menetrendszerint mindig el kell indítanod az ott közlekedő szállítóeszközt, akkor Te folyamatosan kiadsz (benzin, áram, kopás, munkaerő), míg nem jön vissza semmi. Átgondolod a helyzetet és vagy bezáradod, vagy ritkítod a járatot, vagy csődbe mész.

Jó esetben, mint kivetítve ezt a MÁV-ra is. Van más lehetőség arra, hogy utazzanak/ szállítsanak.

Hiába. Ha valami veszteséget termel, azt lehetetlen életben tartani, mert bizony Mi fizetjük meg azt a veszteséget!

Amit említettél az egyébként nem lenne egy rossz megoldás. Azonban több dolgot is figyelembe kell venni:
Jó lenne a környezetszennyezés, a kevesebb országon áthaladó kamionos forgalom és a kevesebb dugó érdekében (igaz, ezeket nem csak ezek okozzák). Jó lenne továbbá, mert bevételt jelenthetne a MÁV-nak, sőt, ha sikerülne jól megcsinálni, akkor még az országon áthaladók is spórolnának rajta, hisz remélhetőleg kevesebbe kerülne ez, mint végigbenzinezni az országon. Ez egy jó ötlet! Kérdés mennyire díjaznák ezt az országon áthaladó szállítók?! Továbbá ebbe a véghezvitele előtt valószínűleg elég komoly összegeket be kellene fektetni, viszont mivel a veszteséget termelő vonalakat is életben kívánjuk tartani, ezért nem lesz/ nincs miből.

Egyébként a "kihalt" vonalak továbbra is veszteséget termelnek, mert eddig sem arra járt a teherforgalom. Továbbra sem arra fog. Szóval ez azoknak a problémáját nem oldaná meg.

Thi$

dc33 2008.08.26. 12:18:03

Kedves TH1$,
Megoldást szeretnél? Az ország jelenlegi gazdasági és morális helyzetében a legjobb megoldás Gyurcsány Ferenc lemondása.

Th1$ 2008.08.26. 12:32:05

Szia dc33!

Tehát ezek szerint, ha Gyurcsány lemond, akkor nem lesz veszteséges tovább a MÁV-nak az a vonala, mert elkezd nyereséget termelni?
Jól értem ugye?

Thi$

Th1$ 2008.08.26. 12:38:44

Szia (újból)!

Ne haragudj, az előbblehet én ragattam le kicsit az adott témánál és csak a MÁV lengett a szemem előtt.

Amennyiben nem csak erre értetted, akkor azt kell, hogy mondjam, hogy itt nem kizárólag vele van a gond. Itt a mentalitással van a gond, ami viszont nem nevezhető kizárólag az Ő hibájának, így, ha elmenne, attól még nem születnének új és jó megoldások, mert azok úgy is születhetnének, hogy itt van. Itt térnék ki arra, hogy ezért lenne szükség összefogásra, konstruktív ellenzékre, aki nem csak annyit tezs, hogy megvétozza azt, amit a kormány mond, hanem, ha már megvétózza, akkor mond rá egy jobb tervezetet!

Erre lenne szükség! Ez mind csak összefogás kérdése és amennyiben ezt a honlapot is 20-25 éves fiatalok készítették (én is ebbe a korosztályba esem), nekünk is erre lenne szükségünk! Mint fentebb említettem így tudnánk példát mutatni arra, hogy mire vagyunk képesek együtt, egymást segítve!

Ha jól emlékszem Finnországban volt hasonló helyzet, ahol az ellenzék és a kormánypártiak semmiben sem segítették egymást. Ez most így megy nálunk is. Ők rájöttek a lényegre, összefogtak és Finnország a térség egyik legdinamikusabban fejlődő országa lett! Erre lenne szükség nálunk is és valakinek végre példát kelle mutatnia, hogy miképp is megy ez!

Miért ne legyünk mi azok?!

Thi$

dc33 2008.08.26. 13:18:47

Szia Thi$,
Nem tudom, ha a te nagymamád, vagy közeli rokonságod lakna a szárnyvonal vonzáskörzetében, akkor is ennyire lelkesen támogatnád a bezárást? Tudod, hogy mi a szolidaritás? Pl. az agglomerációban a túlzsúfolt járatokon származó extraprofitból átcsoportosítanának valamennyit a kevésbé jövedelmező vonalakra. Szerintem ez így emberi és nem felejtkezünk meg a ritkábban lakott településekről sem. Az összefogás ezzel kezdődik.

dc33 2008.08.26. 13:22:46

Ez a postákra, iskolákra, gyógyszertárakra stb. is vonatkozik.

Th1$ 2008.08.26. 13:40:35

Szia!

Ezek szerint, ha Neked van egy jövedelmező és egy nem jövedelmező vállalkozásod, akkor Te a jövedelmezőből gyorsan minden jövedelmet átcsoportosítassz a nem jövedelmezőbe?

Alternatív közlekedési lehetőség?

Thi$

Th1$ 2008.08.26. 13:49:44

Az előzőt szigorúan a vasútra írtam. A többire van külön topic, illetve van amelyiknél nem tudom pontosan, hogy mire gondolsz.

Iskolához viszont annyi lenne, hogy én inkább utaznék 20 perccel többet (vagy utaztatnám a gyermekemet) egy jó iskolába, ahol optimális csoportlétszám van, fejlett eszközök és biztonságos épület, minthogy a szomszédban legyen egy olyan iskola, ahol nem optimális csoportlétszámok vannak egy omladozó épületben...
(ez természetesen két véglet, de ez mindenkinek a maga döntése, én az jó és fejlett oktatásra szavazok!)

Más téma:
Azon csodálkozom néha, hogy szól bele abba valaki, amihez nem ért semmit. Szerintem elég sokan vannak, akik nem értenek a pénzügyekhez, a gazdasághoz, a kormány költségvetéséhez, stb., stb., stb. Az ne szóljon hozzá és ne háborogjon fél információkból (bár sajnos van akinek az az érdeke, hogy fél információkból legyünk tájékoztatva) hanem olvasson utána! Lehetőleg minél több helyen! Ha hozzá akar szólni, akkor vegye a fáradtságot, ami ezzel jár, olvasson utána és úgy szóljon hozzá, hogy tisztában van azzal, hogy mit beszél!

(Félre ne érts dc33 ez egyátalán nem Neked szól, mert most nem is olyan dolgokról beszélgettünk! Csak úgy általánosságban!)

Thi$

dc33 2008.08.26. 13:53:13

Ha a nagymamád nem tud megélni, akkor otthagyod az út szélén?

Th1$ 2008.08.26. 13:58:09

Nem, de nemértem, hogyan kapcsolódik a témához a kérdésed. Az családi jellegű, ez üzleti jellegű.

Ennnyi erővel vonhatnánk egy olyan következtetést is, hogyha elromlik valakinek az autója és már nem lehet megjavítani, akkor kidobja, megválik tőle.
Ne adj Isten! Valakinek valakije rákos lesz, ami ugye előfordulhat, hogy gyógyíthatatlan, akkor az auót példa alapján kidobja és megválik Tőle?

Szerintem nagyon rossz oldalról közelíted meg ezt a kérdést. A kettő közt nem lehet párhuzamot vonni!

Egyébként alternatív közlekedési lehetőség nincs?

Thi$

dc33 2008.08.26. 14:41:40

"Ne adj Isten! Valakinek valakije rákos lesz, ami ugye előfordulhat, hogy gyógyíthatatlan, akkor az auót példa alapján kidobja és megválik Tőle?"

Jól látod, a Te nézeted alapján ez a végeredmény.

dc33 2008.08.26. 14:46:29

"Egyébként alternatív közlekedési lehetőség nincs?"

Ezeken a helyeken a Volánbusz is veszteséges, szüntessük meg azt is.

Th1$ 2008.08.26. 15:01:07

Igazából amit idéztél szöveg az annak alapján a végeredmény, ha valaki nem otthon tartogatja az totál káros autót, hanem megválik tőle. (ezek szerint Te az elromlott autót is a kertben őrzöd?)
Hiába próbálkozol/ próbáljuk a kettő közt nem lehet párhuzamot vonni, mert teljesen más a kettő, és sajnálom, ha mindenképp párhuzamot szeretnél vonni, akkor sem fog sikerülni, mert nincs!

Nagyszerű. Ezek szerint van alternatíva amivel lehet közlekedni.
Az fel sem merül benned, hogyha két jármű közlekedik ugyanazon az útvonalon és az egyiket kevesebben használják, ezért veszteséges, de a másikat sem használják elegen, ezért az is veszteséges, akkor, ha az egyiket megszüntetjük, ezáltal (jelen esetben) csak a Volán-t tudják majd igénybe venni a közlekedők, amit így több ember fog igénybe venni, akkor az az ág az nyereséges lesz, vagy legalábbis kihozza nullára?

Röviden és általánosítva: Ha valahol vonat és busz is közlekedik és mindkettő veszteséges, akkor lehet, hogyha a vonatot megszüntetik, akkor a vonatról a buszra átvándorolt utasok miatt a busz már nyereséges lesz.

Szerintem ez egyértelmű.

Így azt nem kell bezárni és mindenki boldog.

Egyébként azt megkérdezhetem, hogy miért akkora baj, hogy megszűnik a vasút, hogyha ott lesz még a busz a közlekedésre?

Thi$

dc33 2008.08.26. 15:13:31

Azon nem tudok segíteni, hogy a két dolog között nem látod az összefüggést és a különbséget. Több év tapasztalattal talán majd észreveszed.
Máv-Volán cserével kapcsolatban kérdezd meg a helyieket. Nekem nem úgy tűnik, hogy nagyon elégedettek lennének.

Lazio 2008.08.26. 15:24:46

Thi$, te aztán nekikezdtél a blogolásnak. Bejegyzéseid számát nézve, ma mást nem is nagyon volt időd csinálni. Vicces, de az jutott eszembe, hogy úgy csinálod mintha ezért fizetnének. Tudod csak azért jutott eszembe, mert ha eddig 23 milliárdot elköltött a kormány kommunikációra, egy fizetett kommentelővel több vagy kevesebb már nem számít. De persze ez biztosan nincs így, és te nem a MEH-ben vered a billentyűket az én adómból.

Th1$ 2008.08.26. 15:28:12

Szerintem hagyjuk az összefüggéseket és próbáljunk meg a "lényegre" koncentrálni.

Szerinted akkor az lenne a megoldás, hogyha mindkettő üzemelne tovább és mindkettőnek folyamatos vesztesége lenne ezáltal ugye?
Szerinted ez tartható?

Volt eddig is, aki busszal járt szerintem, aki eddig vonattal járt annak pedig nem hiszem, hogy különösebb problémát jelent majd átszokni a buszra. Tudomásom szerint lényeges különbség nincs a kettő között.

Egyébknt nem tudom milyen buszok járnak arrafelé, de lehet a plusz bevételből (ha tényleg úgy lesz ahogy gondolom) a Volán 2-3 éven belül újabb, modernebb és kényelmesebb buszokat járat majd arra, hisz lesz miből újítani! Az már tetszeni fog nem?!
Eddig lehet gond volt az is (jelzem, ezek csak feltételezések), hogy miért járnak ilyen rossz buszok, vagy ilyen rossz vagonok, miért nem újabbak és újabbak! Hát elárulom. Mert nem volt pénz újítani.
Azonban, ha most kibír a térség annyit -ami szerintem nem akkora dolog-, hogy a vonattal utazóknak is busszal kell menni, akkor feltehetőleg ez lesz.

Nem ér meg egy kis kellemetlenséget az, hogy kényelmesebb, modernebb, biztonságosabb buszok járjanak hamarosan arra?

Thi$

Lazio 2008.08.26. 15:36:58

Thi$, meg ne tudjam, hogy köztisztviselőként (vagy valami mutyi megbízási szerződéssel foglalkoztatva a MEH-ben) töltöd folyamatos kommenteléssel a munkaidőt! :)

dc33 2008.08.26. 15:41:47

Hol élsz te? A Volánbuszt is szépen lezüllesztik és utánna eladják. Álmodozz csak tovább, nem szeretnélek felébreszteni.

dc33 2008.08.26. 15:42:27

az előző Thi$-nek szólt.

Th1$ 2008.08.26. 16:07:11

Szia Lazio!

Ma regeltem és körbenéztem mindenhol. Ezért a sok hsz. :)
Egyébként nem dolgoztam ma :), de ált. délután dolgozom.

Kormányhoz semmi közöm :D, még munkaügyben sem :)

Thi$

kovacstamas 2008.08.27. 08:47:26

sok sikert az oldalhoz!az utcán plakáton láttam a honlap címét-nagyon tetszik az ötlet:)

dc33 2008.08.27. 09:30:30

Thi$,

„Szerintem hagyjuk az összefüggéseket és próbáljunk meg a "lényegre" koncentrálni.”

Ne próbálj mindenáron belegyömöszölni ebbe a csőlátásba, ebbe az egysíkú gondolkodásba. A világ több szempont alapján működik, nem lehet csak egy-két dolgot figyelembe venni, mert akkor hamis eredményt kapunk. Lehet, hogy ez beleillik a világnézetedbe, viszont így egyre távolabb kerülsz a valóságtól.

Th1$ 2008.08.27. 11:51:08

Szia dc33!

Én azt inkább csőlátásnak nevezném, hogy szerinted aki a totál káros autóját kidobja a roncstelepre, az otthagyná a beteg rokonát is, ha megbetegedne, de Te tudod.
A két dolog között továbbra sem értem, hogy miért szeretnél mindenáron kapcsolatot keresni. Szerintem mindenki látja, hogy nagyon nem ugyanaz a kettő. Miért nem tudunk személyeskedés nélkül beszélni erről?

Nem egysíkú a gondolkodásom. Ez kicsit sértő is. Én legalább mondtam valamit, mígy Te annyit tettél hozzá, hogy "ez így nem jó". Szerintem ebből nem az látszik, hogy nekem egysíkú a gondolkodásom.
Egyébként, ha visszaolvasol figyelmesen a hozzászólásaim között én egy szóval nem mondtam, hogy ez így lesz, csak elfogadom a lehetőséget, hogy így is lehet. Ha szerinted nem így lesz, akkor mond el kérlek a véleményed, de ne csak annyit, hogy ez nem jó!

Összegezve:
Én elfogadom, hogy nem csak úgy történhet a dolog, ahogyan én felvázoltam azt, mert nem láthatok bele a jövőbe.

Te ezzel szemben esélyt sem adsz annak amit mondok, mert szerinted biztos nem úgy lesz.


Ebből az következik, hogy míg én továbbra is nyitott maradok és próbálok reálisan gondolkozni a dolgokról, sőt, elfogadom azt, hogy másképp is történhet, addig Te a pesszimizmusoddal semmit sem fogadsz el, csak azt mondod, hogy ez így nem jó.

Nos. Ki a csőlátású?

Thi$

kovacstamas 2008.08.27. 13:08:59

Th1$!mihez fogsz kezdeni ha szeptember 1-jén becsengetnek? hál istennek ott a sulinet is ... :)

0pater0 2008.08.27. 22:56:14

szánalmas blog

"A megszüntetett Kisterenye – Kál-Kápolna vasútvonal. Ezzel a döntéssel több kistelepülés elérhetősége, megközelíthetősége csökkent."

Nem is kell kommentálnom, ordít a szövegről a sületlenség. Ehhez hozzájárulnak a selejtesen összevágott képek és a tudat, hogy ezt a blogot nagyplakátokon reklámozzák (hogy ezt miből finanszírozzák azt ne is firtassuk).

Aki színvonalas kormányellenes blogot szeretne az ne ide jöjjön, csalódni fog. Bornírt személyeskedések, semmi moderálás, igénytelen megjelenés.

Már a blog címe is a szerző korlátoltságára utal, "Gyurcsány a hibás" - mintha óvodában lennénk. Amikor először láttam a plakáton biztos voltam benne hogy balos ellenkampány, de tévedtem, magatokat járattjátok le, gratulálok.

Amen

pgsm 2008.08.28. 16:11:21

fletó addig rémisztget mindenkit hogy lemond amíg tényleg megteszi:)

Lazio 2008.08.28. 19:10:12

pgsm, azért mérget ne vegyél rá! Ez az újabb csomag azonban láthatóan senkinek sem tetszik.
index.hu/politika/belfold/gyrcsmeg9896/

Th1$ 2008.08.29. 09:08:43

Sziasztok!

"Ez az újabb csomag azonban láthatóan senkinek sem tetszik."

Ez azért kicsit erős, sőt..., kifejezetten merész kijelentésnek tartom, de ameddig nem készít valamelyikünk (vagy valaki) arról egy felmérést, hogy a lakosság mekkora százalékának tetszik és mekkorának nem, addig erről nem tudnánk érdemben vitatkozni.

Egyébként a szakértők véleménye megoszlik a csomagról. Legtöbbjük azonban nem a csomag "irányzatával" nem elégedett, hanem "radikálisabban" tenné azt.

Thi$

oh-my-god-ilyen-nincs 2008.09.11. 22:18:02

ó fegyőr, látom megcsillogtattad fantasztikus intelligenciádat. érvelésre, rendes beszédre trágárságokkal válaszolni. Na szép.

oh-my-god-ilyen-nincs 2008.09.11. 22:27:18

kedves dc33! Ne próbálj mindenáron belegyömöszölni ebbe a csőlátásba, ebbe az egysíkú gondolkodásba. Már elnézést! Az nem csőlátás, hogy mindent egy emberre (jelen esetben gyurcsányra) kenünk??


süti beállítások módosítása