Képküldés

A matricákról készült fotókat kérjük küldjék el a gyurcsanyahibas@gmail.com e-mail címre!

Bezárt iskola Mátraszőlősön

2008.08.23. 09:00 - Gyurcsány a felelős

A képet Mátraszőlősről kaptuk.

Nagy lehet a baj ha már ott is bezárják az általános iskolát, ahol a körzet MSZP-s országgyűlési képviselője, Juhász Gábor lakik.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyurcsanyahibas.blog.hu/api/trackback/id/tr75627762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rostamike 2008.08.23. 11:35:54

gyökér fideszes köcsögök vagytok akik ezt a szar oldald csinálták

Lazio 2008.08.23. 13:51:20

rostamike, a kritika azokat illeti, akik lezüllesztik az országot. Ez az oldal csak tükröt mutat.

N.Tomi 2008.08.23. 14:05:02

rostamike, az igaz, hogy nem lehet nagy élmény baloldaliként szembesülni ezekkel a példákkal, de azért kicsit mégis visszavehetnél.

Roland25 2008.08.24. 17:06:27

Kedves Blogolók!

Idevetődtem, gondoltam beleolvasok az írásaitokba, meg magába a blogba.
Szép mondhatom.
Ehhez van eszetek, szidni a rendszert, hogy itt minden rossz, és minden MSZP-s alávaló gazemeber, stb.
Mindegyikőtök csak azt tudja szajkózni, hogy Gyurcsány a gonosz-pityu itt!
Ne zárjanak be -kihasználatlan- iskolákat, korházakat, fordítsanak több pénzt erre vagy arra! Te jó ég a szocialimus, a gondoskodó állam már NINCS! Emeberek volt egy rendszerváltás! Ma már mindenkinek magáról kell gondoskodnia és nem az államtól várnia a segítséget! Pont azért tartunk ott, ahol, mert az állam újraelosztó szerepe nemhogy csökkent volna, hanem szinte nőtt!
10 Millió emberből 2,5 Millió fizet ténylegesen adót! Az Ő pénzükről beszéltek (költenétek el), amikor azt mondjátok hogy fordítson az állam erre vagy arra!
Ma mármindenki tudja, hogy ahhoz hogy újra az élmezőnybe kerüljön az ország, a kiádásokat (szociális és egyéb) drasztikusan csökkenteni kellene (ahogy azt annak idején Fico-ék megtették!) Nálunk egy ilyen lépés esetén pont Ti rohantok az utcára tünteni meg balhézni!
El kellene gondolkodnotok, mélyen magatokba néznetek és talán rájönnétek, hogy mit is kellene tenni ebben az országban...vagy lehet tünteni meg kocsikat gyújtogatni!
Roland25

pgsm 2008.08.24. 17:21:43

kedves roland!
gyere be a napról mert súlyosbodik a napszúrásod...
az álatalad vázolt problémáknak gyurcsány és kormányának több mint 4 éves semmittevése a forrása.ezt ugye ő maga vallotta be.

érdekes hogy pont fletó ad példát az országnak:
csalj+lopj+egy kis feketézés sem árt és sikeres lehetsz.hogyan tudhatná egy milliárdos szélhámos miként lehet azt az országot fejlődő pályára állítani amit ő rabolt ki-még érdeke sem fűzödik hozzá.

az indulatod megértem engem is felháborít ami kormányzás címén folyik

Mindenki felelős 2008.08.24. 17:48:28

Nevetséges, amit a mai politikában tapasztal az ember. Esküszöm, visszasírom a szocializmust.

Lássuk. Ez az "oldal" azért van, mert a jobboldal egyszerűen nem tudja leváltani GYF-et. Orbán tavaly és azelőtt legalább 4x próbálkozott vele, de csak ugatni tud, harapni már nem. 72 órás ultimátumot adott a kormánynak, majd nem történt semmi. Kordont bontott és megígérte, hogy ha visszateszik, visszajönnek - de nem ment.

Egykoron Fidesz-szavazó voltam - 98-ban szavaztam rájuk - mert szimpatikusak voltak az érveik és úgy véltem, hogy OV képes lenne az országot előrébb juttatni. Aztán a kormányzásuk alatt majdnem éhen döglöttem, így váltottam - de mivel nem vagyok baloldali, így inkább nem szavaztam senkire.

Mindkét oldalnak meg van a maga keresztje. OV a szőlő-bánya-Happy End-beléptetőrendszerek-Nemzeti Színház gödör miatt vált ellenszenvessé, GYF pedig már a Nem kell félni, nem fog fájni -mondatával kicsapta a biztosítékomat.

De azt meg kellene érteni, hogy nem egyetlen személy a felelős mindezért, hanem az egész politika!! Orbán is elmondta, hogy ugyanilyen lépéseket tervez, szóval lehetne akár egy Ezért Orbán lesz a felelős site is.

A baloldal pedig töketlen, egyszerűen képtelen meggyőzően lereagálni az olyan eseményeket, mint a gyöngyösi. Megjegyzem, ezzel a lépéssel Gyöngyösön a Fidesz végérvényesen elvesztette minden hatalmát. Tudom, itt lakom.

Végül pedig megjegyezném, hogy a képen látható iskola NEM ZÁRT BE! És épp ezért van az, hogy számtalan jobboldali ismerősöm is elzárkózik a Fidesztől. Ugyanúgy hazudnak, mint a másik. Egyik kutya, a másik eb.

antho 2008.08.24. 18:38:13

Kedves Roland 25!

Akire te gondolsz az nem Fico, hanem Dzurinda. Ő volt az, aki visszafogta a kiadásokat és vállalkozás-ösztönzéssel becsalogatta az országba a működő tőkét, így példátlan gazdasági növekedést produkált Szlovákia. Halkan súgom csak Neked, hogy Orbán is ugyanezt tette 98 és 2002 között és szintúgy sikeres modell volt (6-7% gazd növek.). A baj 2002-ben következett be, amikor Medgyessy felrúgta ezt a politikát és a megtakarított pénzt (a további növekedés alapját) ostoba módon szétosztotta. És azóta egy merő szánalom a szocik gazdaságpolitikája. Szlovákia szerencséje az volt, hogy Dzurinda másodszor is megnyerte a választásokat, majd amikor 8 év után elvesztette és Fico vette át a kormányrudat ő sem változtatott az addig jól bevált gazdaságpolitikán.

LiberAll 2008.08.24. 20:07:27

Kedves, idióta fideszes/miép-es /gárdás barátaim, Roland25 jól megfogalmazta, az igazi kommunisták Orbán Viktor és bandája. Amúgy tényleg lett volna az MSZP-nek 4 éve rá, hogy valamit változtasson, de ha valamit felvetettek akkor a fidesz sikított, mint a szűzleány a nászéjszakán. Szóval tegyetek meg egy szívességet nekünk és azoknak akik még hajlandók itt élni ebben a kurva országban húzzatok már el a fenébe, s ott okoskodjatok, mert aki tönkreteszi az országot, az Viktorka meg a sleppje.
Amúgy szeretném a fideszt, csak NE ORBÁN és TÁRSAI VEZETNÉK!

antho 2008.08.24. 20:50:43

Kedves LiberAll!

Szeretném megkérdezni, hogy melyik párt(ok) vezeti az országot hat éve? Ki volt az aki a 6-7%-os gazdasági növekedést letornázta 0-ra? Ki volt az aki el/szétkúrta ezt az országot? Nem kicsit, nagyon.
Szerintem annak kellene elhúzni innen! De nagyon gyorsan!

morus 2008.08.24. 21:14:23

antho, azt gondolom teljesen igazad van. Hat év után visszafele mutogatni önmagában is szegénységi bizonyítvány. Azt állítani azonban, hogy ellenzékből is Orbán akadályozza a szocialista nemzetmentést, nos az már egészen súlyos. Vágó Istváni mélység.

Roland25 2008.08.24. 22:28:36

Kedves Antho!

Elnézést elírtam: nem Fico, hanem Dzurinda!
Igazad van.
Egészségügy átalakítása, gyönygyösi gunmigyár, vagy legyen szó bármi másról, ami talán jó is lenne az országnak...az a FIDESZ szerint nem jó, sőt nemzetpusztító...stb.
Bezzeg annakidején Mikoláék akarták elkezdeni a Egészségügy reformját és privatizációját....akkor jó ötletnek tűnt, de nem volt idejük befejezni, amikor meg az MSZP próbál vmit e téren akkor meg hülyeség, meggondolatlan...pont a Mikola szájából hallani ezt a retorikát...
Jééézusom!
Na ez a FIDESZ!

oh-my-god-ilyen-nincs 2008.08.24. 23:58:45

Na akkor. Hazajöttünk nyaralásból, ismerőseim mondták, h az országban megjelentek a Gyurcsány a hibás óriásplakátok. Akkor azt egy sok hülye felkiáltással elintéztem. Aztán gondoltam kíváncsiságból felnézek ide. És szörnyülködök. Nos, ez rosszabb, mint hittem. Roland25nek TELJESEN igaza van. A szép az egészben, hogy csak felsoroljátok, mi a rossz, majd hozáteszitek, h mindez gyurcsány miatt van. Sopánkodni könnyű. Kitalálni, hogy az adott problémát hogy lehet megoldani, az már neccesebb. Nem hiszem, hogy ezen elgondolkodott volna bárki is. Hát nem veszitek észre, hogy semmi értelme annak, amit csináltok? Megnyithatjátok ezt a blogot, nem fog történni semmi. Lehet ostromolni az MTV-t, annyi fog történni, hogy egy csomó ÁRTATLAN ember anyagi károkat szenved, akik pechükre ott voltak/parkoltak aznap. Csináljatok akármit, ki kell várni a 2010-et, akkor lehet szavazni. Addig meg NEM MINDEGY??

tothmarci 2008.08.25. 07:24:04

... ilyen nincs!
GONDOLOM ilyen érzékeny lelkülettel még nyaralás előtt volt alkalmad elszörnyedni a kormány több milliárdos pénzszórásán.pl.:100x-os pénz a propaganda honlapra, 5 millió forint golyóálló festékre(ha nem közpénzből menne még nevetni is tudnék) és még néhány milliárd kis füzetekre, plakátokra, tv hirdetésekre.mielőtt demagógiára vetemednél azért gondold át mi a valóság!

Lazio 2008.08.25. 07:31:19

Oh-my-god-ilyen-nincs, igazán nem szeretném, hogy nyaralás után nagyon felizgasd magad, de ha már a TV ostromot említetted, tudod azt gondolom, hogy arról is Gyurcsány tehet. Bocs, de tényleg :)Hiszen ő mondta másnap, hogy folyamatosan utasításokat adott azon az estén a rendőrségnek. Ennek eredményeként aztán néhány nyilvánvaló provokátor háborítatlanul szétverhette a TV székházat, miközben a két utcával odébb álló rendőröket nem engedték beavatkozni, hogy nagyobb legyen a balhé.
Mielőtt ingerülten nekikezdesz a válasznak, kérlek azt is írd majd le, hogy miért nem tudni a mai napig, hogy kik lőttek rá a Teve u-i rendőrszékházra, kik verték meg Csintalant, milyen szlovák teroristák fenyegetik minden nemzeti ünnep előtt az országot, kik dobáltak Molotov koktélt szoci képviselők kertjébe, kik azok a Magyarok Nyilai, vagy mi a franc. Szóval magyarázd meg kérlek, hogy milyen színvonaltalan és primitív színjáték zajlik itt.

oh-my-god-ilyen-nincs 2008.08.25. 09:27:20

Lehet, hogy van benne igazság, amit írtok. Lehet, hogy nincs. De azt be kell látni, hogy még 2 évig nem lesz választás, addig csinálhattok amit akartok(ti is költhetitek a közpénzt erre a kampányra, maradjon még kevesebb), addig nem hiszem, hogy gyurcsányt leváltják. Bele kne törődi, hgy még nincs 2010.

taxi43 2008.08.25. 09:44:26

"Bele kne törődi, hgy még nincs 2010."
ha nekünk is ugyanúgy számítani az ország mint gyurcsánynak akkor beletörődnénk.de mennie kell végre hogy rendbe lehessen tenni az országot.

oh-my-god-ilyen-nincs 2008.08.25. 11:39:51

Az apró bibi ott van, hogy Gyurcsánynak van elég szavazója.(2006-ban mégiscsak ő nyert)... nem hiszem , hogy 2010 előtt változna bármi is...

N.Tomi 2008.08.25. 12:17:41

szerintem már a szocik nagy része is szabadulna gyurcsánytól. ismerek pl egy fiatal szoci kerületi képviselőt, aki azt mondja, hogy gyurcsány az, aki miatt ilyen szar állapotba került az mszp, és ha nem sikerül megbuktatni, akkor a lengyel baloldal sorsára jutnak. ami úgy kb 10 százalék ha jól tudom.

pgsm 2008.08.25. 17:15:56

egy kedves "vérszoci" ismerősöm mondása:

"utáltam a zorbánt de amit ez a gyurcsány művel...akkor már 100x inkább a fideszre szavazok.elegem van az mszpből!az én pénzemmel játszik nem a sajátjával."

fckyou 2008.08.25. 19:17:17

A képen látható betonkefninek megvenném hungarian mutyi áron.

nandorzsolt 2008.08.25. 21:30:49

köszönjük az újabb iskolabezárást!szép volt fiúk!
köszi juhász gabi

zurhajos · http://zurhajos.wordpress.com 2008.08.26. 10:30:12

Nekem ha gyerekem lenne és választhatnék, hogy reggel utazik 20 percet és egy felújított, normális iskolába járhat, vagy ebbe a nyomortanyába gyalog, akkor biztosan az előbbit választanám.

A fegyőr 2008.08.26. 11:52:00

Az iskolák bezárása da vezet hogy a gyerekeknek is ingázniuk kell => De vonatozni nem lehet mert a KÚRMÁNY megszüntette/megszünteti a mellévonalakat.

A k.anyád Fletó és az sszes csőlátású csőcselék aki téged támogat.

még egy megjegyzés:
Státusztörvény: "Fölösleges" - GYF.
HOGY MONDHAT IJENT EGY MAGÁT MAGYARNAK VALLÓ EMBER ????

A fegyőr 2008.08.26. 11:53:38

ILYENT... - elnézést a hibámért

Th1$ 2008.08.26. 13:36:38

Sziasztok!

Két linket ajánlanék mindenki figyelmébe, ahol tények alapján összeszedték, hogy melyik gazdasági emelkedés kinek volt köszönhető.

Aki tud olvasni a sorok között az úgyis érteni fogja a cikket, aki pedig nem akar olvasni a sorok között az úgyis továbbra is azt fogja szajkózni, hogy Gyurcsány a hibás...

Íme az első, melyben a gazdasági növekedésekről van szó és melyik minek a következtében történt => (Orbán-kormány nem kerül szóba benne...):

www.mindentudas.hu/magazin2/20060913mikor.html

Illetve itt a második, amiben le van írva, hogy mi volt a tervezet, de, ha jól tudom pont ezek a "reformok"-at nem "engedte" a népszavazásunk (IGEN? IGEN? IGEN?) véghezvinni.

origo.hu/uzletinegyed/hirek/hazaihirek/20060704gyurcsany1.html

Továbbá az olvasgatás közben találtam még egy cikket, amelyben arról van szó, hogy Gyurcsány terve nem győzi meg az IMF-et a gazdasági növekedésről, mert szerintük sokkal keményebb és radikálisabb kiadáscsökkentésre lenne szükség Magyarországon (pedig "nekünk" még ennyit sem vett be a gyomrunk), érdemes elolvasni:

origo.hu/uzletinegyed/hirek/hazaihirek/20060622nemgyozte.html

Olvasgatni! Köszönöm!

Thi$

Lazio 2008.08.26. 16:01:40

Thi, mi vagy te tanítóbácsi, hogy olvasgatni valót osztogatsz? Olyan a stílusod, mintha legalábbis a Miniszterelnöki Hivatalban dolgoznál. (Csak nem?)

Th1$ 2008.08.26. 16:16:10

Mindenhol ezzel a szöveggel jössz, ahelyett, hogy a tényekkel néznél szembe, amiket eléd állítok.

Thi$

kovacstamas 2008.08.27. 08:52:20

lazio!vigyázz mert thi mögött egy egész divízió áll.remélem azért nem a miniszterelnöki hivatalból hanem valami netkávézóból chatel mert sz@r dolog volna viszontlátni magát holnap a Nemzetben:)

Roland25 2008.08.27. 08:58:56

Kedves Th1$!

Maximálisan egyetértek Veled!
Az idézett anyagokból részlet:
(Antho-nak ajánlva)

Magyarország gazdasága - hasonlóan a többi kelet-európai országéhoz - nehezen viselte a rendszerváltással együtt járó változásokat. Habár az ország az 1968-as gazdasági reformok következtében lassan kapitalizálódni kezdett (szemben a többi KGST-országgal), a gazdaságot még mindig jelentősen át kellett alakítani 1989 után. 1990 és1993 között a hazai GDP négy egymást követő évben csökkent és összesen 18 százalékkal, a hetvenes évek közepének szintjére esett vissza. A válságon sokáig, egészen 1994-ig nem sikerült urrá lenni.

A gazdaság belső és külső egyensúlyában egyszerre fellépő zavarok orvoslására 1994 és 1996 között egy restriktív (megszorító) stabilizációs csomagot léptetett életbe az akkori kormányzat, mely a pénzügyminiszter, Bokros Lajos után a Bokros-csomag nevet kapta. Ennek hatására a gazdaság 1997-re egyensúlyi helyzetbe jutott, amit a GDP dinamikus növekedése is igazolt: az elkövetkezendő négy év alatt több mint 20 százalékkal nőtt a bruttó hazai termék. A növekedés 4,2 és 5,2 százalék között volt, melyet táplált a kedvező világgazdasági környezet is. (A csomag indokoltságát ennek ellenére többen megkérdőjelezték mindjárt az életbe léptetés idejében. A szakma elsősorban a Közgazdasági Szemle hasábjain vitázott arról, szükség volt-e a csomagra. A vita gyakorlatilag ma sem zárult le.)

A következő időszakot a csökkenő tendenciájú növekedés jellemezte egészen 2003 második feléig, amikor is újra negyedévről negyedévre emelkedett a GDP-növekedés. Az újabb csúcsot 2004 második negyedévében produkálta a gazdaság, akkor 5,4 százalékos volt a "szárnyalás". Azóta ismét csökkenő tendenciát figyelhetünk meg, a legutóbbi, 2006 II. negyedévi adat 3,8 százalék volt (ezek a KSH nyers, kiigazítás nélküli adatai). Amint azt a jelenleg hatalmon lévő kormányzat jelezte, a GDP-növekményben jelentős változások lesznek a jövő évtől, köszönhetően az újabb megszorító csomagnak, mely némileg - és a tervek szerint átmenetileg - visszafogja a gazdaságot. Jövőre - 2007-ben - a növekedést 2-2,5 százalék körülire tervezik.

Markov 2008.08.27. 13:09:33

Szánalmas ez a blog!
Legprimitívebb, ami létezhet! Ez az egész gondolkodásra igaz!

Jól vastag pénztárcája van a "lelkes bloggernek", aki ez elindította. Meg az óriásplakátokat a városban.

MOSOLYOGJATOK! :) :) :) :) :) :) :) :) :)

kovacstamas 2008.08.27. 13:12:19

markov!
éljen nagy gyurcsány! áldásos tevékenysége és szakértelme bearanyozza hazánkat.
még jó hogy te sem gondolod komolyan amit írsz!

police 2008.08.28. 15:16:36

Gyerekek gyerekek ha jól megnézitek a képet téglák vanak az udvaron nemlehet hogy azért van zárva az iskola nyáron mert szünet van? és szünetbe felujitják? mert nemolyan régota van ott az a tégla?? mert ugy könnyü hogy átmegyek a szomszéd faluba és lefényképezem nyáron az iskolát! mert nyáron az összes iskola zárva van! vagy ezért is Gyurcsány a hibás? hogy nyári szünet van????

pgsm 2008.08.28. 16:18:22

a téglarakás jól jelképezi az átgondalatlan iskolabezárásokat.olyan amilyen a kormány...


süti beállítások módosítása