Képküldés

A matricákról készült fotókat kérjük küldjék el a gyurcsanyahibas@gmail.com e-mail címre!

Metró, lufi

2008.08.06. 19:30 - Gyurcsány a felelős

100 milliárd forintról indult, ma már 517 milliárd forintnál tart a 4-es metró megépítésének költsége. (Az elkészült hatástanulmány szerint az utasok által megtakarított idő ideális esetben is csak 360 milliárd forintot hoz vissza 32 év alatt.)

A megtérülés bizonytalan.

Metrólufi

A bejegyzés trackback címe:

https://gyurcsanyahibas.blog.hu/api/trackback/id/tr69603938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagy frigyes 2008.08.09. 17:15:45

Valaki meg tudná mondani,hogy mennyibe került a MÜVÉSZETEK PALOTÁJA Budapesten Fidesz rendezésben.???? Azt gondolom itt mindenkinek tátva maradna a szája.

yamann 2008.08.09. 22:06:35

Akkor lehet, hogy ez egy olyan beruházás lesz, amelyiknél a megtérülés nem pénzben mérhető. Tudod, mint az olyanok, hogy háziállat, meg gyerek stb. lehet, hogy a metróval nem fogsz lekésni egy randit és összejössz álmaid párjával. De ha csípi a szemed én átvállalom azt a 15700 Ft pluszt, amivel a számítás alapján 32 év alatt megrövidülsz. Évi 490Ft.

pártkatona 2008.08.10. 20:13:05

Yamann, legyen neked háziállatod a négyes metró! De javaslom ne várj az első randiddal a metró átadásáig. Annyit nem ér a párthűség. A 15700 forintomat pedig költsed jótékony célra! De nem ám elbliccelni, tudod, fair play.

coolboi 2008.08.12. 10:56:28

Nagy Frigyes
azt azért vegyük alapul, hogy az megépült de a 4-es kb olyan mint az euro bevezetése!!!

taxi43 2008.08.15. 10:09:49

+ néhány hónapos csúszás a legújabb hírek szerint.csak beéri az euró bevezetásének idejét a metróvonal átadása.IGEN MEGCSINÁLTÁK

Lazio 2008.08.16. 12:11:56

Elég a folyamatos negatív kisugárzásból! Tessék inkább annak örülni, hogy állítólag megérkezett Brüsszelbe a magyar kormány támogatási kérelme :)
Ez a csattanós válasz minden kétkedő cinikusnak! Most már tényleg csak percek kérdése, hogy a Közgáztól a Kálvinra száguldjunk.

tothmarci 2008.08.18. 08:53:51

már megint az orbán keze van a dologban.ő nem kért engedélyt a tervmódosításra ő nyúlja le a pénzt ő alakította ki az útvonalat ő nem építi az alagutat.
demszkynek és fletónak teflonból van az arca...

ztvszr 2008.08.24. 13:52:18

Ugye mindenki elfelejtette, hogy '98-ban ki állította le a 4-es metró építését? Már kész lenne fele ennyi pénzből.Csak egy kicsit gondolkodni meg emlékezni kéne!

taxi43 2008.08.26. 08:11:06

ztvszr!már akkor is drága volt hát még most.demszkyék olyan töketlenek hogy 6évvel orbán után sem tudnak metrót építeni.tehát akkor ki a hibás??

police 2008.08.28. 07:26:11

Orbán mennyi metrot épitet?

ztvszr 2008.08.28. 19:49:33

O.V még autópályát se tudott építeni. Akkor ki a hibás??

Valjean 2008.09.01. 12:21:23

Paraméterkönyv mellett a másik nagy bkv-s húzás, amiről mélyen hallgat mindenki, egy BKV-dolgozótól származik az információ, aki -érthető okokból nem kívánja magát megnevezni :
a 2-es metró leépítése, felújítás után. Sok pénzért bevezették a számítógépes távfelügyeleti rendszert, melynek következtében leépítik a 2-es metró forgalmi személyzetét. Négy állomáson az eddigi két ember helyett, csak egy fog szolgálatot teljesíteni, legalább három ember munkáját végezve egyszerre.
Hogy is néz ki a szolgálat ellátása két személyes metróállomáson?
A forgalmisták figyelik az állomás forgalmát, tájékoztatást adnak, jegyeket árulnak, amikor zárva a pénztár, adminisztrálnak és balesetnél, rosszullétnél, műszaki hibánál intézkednek. Ez a tevékenység minimum kettő, de sok esetben három embert igényelne, amikor baleset következik be egy állomáson. Egy, aki tájékoztatja az utasokat és mentőt hív, egy, aki elsősegélyt nyújt a balesetet szenvedettnek, egy, aki intézkedik a közlekedés normális menetének visszaállításának érdekében és segít a mentősöknek, helyszínelőknek. A távfelügyeleti rendszer lényege, hogy számítógépes megoldással az összes állomás technikai berendezését (kamerákat, hangosbemondókat, mozgólépcsők kezelését) egy központi helyre csoportosítják. Ezt kezeli egy személy, az állomásoktól távoli helyen. Egyszerre, egy időben csak egy állomás felügyeletét tudja biztosítani, de sokszor előfordul, hogy egy időben több állomáson történik olyan esemény, amihez több ember kell egynél. Ennek a személynek a kedvén, döntésén múlik csak, hogy melyiket tartja fontosabbnak. Csak megfigyelni tud és hangosbemondón keresztül tájékoztatni, de érdemi segítséget nem tud nyújtani, hisz nincs ott a helyszínen. Az egyetlen embernek kell tulajdonképpen mindent csinálnia, amit normális esetben ketten-hárman kéne végezzenek.
Az is gyakori - ami tesztelési időszakban derült ki -, hogy ez a számítógépes távfelügyeleti rendszer majdnem napi rendszerességgel lefagy, meghibásodik egyszerre több állomáson, de gyakran az egész vonalon is és csak hosszú idő elteltével (esetenként fél nap alatt) lehet csak úgy-ahogy helyreállítani. Ebben az esetben a távfelügyeletben megfigyelő személy sem tudja átvenni egy-egy állomás forgalmának az irányítását, mert ezek a hibák ott is ugyanúgy jelentkeznek, vagyis nem láthatja a kamerák képét és nem tudja kezelni a hangosbemondót sem. Ilyen helyzet kialakulásakor aztán az az egy személy, aki az adott állomáson van, teljesen magára van maradva, minden segítség nélkül, balesetkor is, ugyanakkora felelősséggel.
Rengeteg pénzen bevezettek egy megbízhatatlan, működésképtelen távfelügyeleti rendszert, "takarékosság" címszó alatt.